• 1400/11/04 - 20:32
  • تعداد بازدید خبر : 384
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر

جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرا (س) برگزار شد .

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر مراسم جشن و مولودی خوانی در روز یکشنبه سوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات بیمارستان الزهرا (س) با حضور تیم مدیریت اجرایی مشتمل بر ریاست، مدیریت، مدیریت پرستاری و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی ، امام جماعت و جمعی از کارکنان بیمارستان الزهرا (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

ریاست بیمارستان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، به همکاران یادآور شدند که با الگو قرار دادن حضرت صدیقه کبری در تمام عرصه های زندگی قدم بردارند. ایشان آرزوی موفقیت و سلامت برای همکاران خانم نموده و  از زحمات و تلاش آنان که علاوه بر نقش مادر و همسر در کنار مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی  به ارائه خدمات در عرصه سلامت نیز می پردازند تقدیر و تشکر نمودند .

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده فومنی نیز حضرت زهرا (س) را  بهترین الگو برای زنان جامعه دانستند و درباره رفتار و شخصیت ایشان ایراد سخنرانی کردند.

لازم به ذکر است: اجرای کلیپ ، مولودی خوانی، اهدای جوایز به تعدادی از پرسنل ملقب به القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از همسر شهید تقی زاده از دیگر برنامه های این جشن بود.

  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی الزهرا ء,رویدادها,اخبار اختصاصی,اخبار بسیج
  • کد خبر : 82259
کلمات کلیدی
حبیبه  نوروزی
خبرنگار

حبیبه نوروزی

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1400/11/04 20:32