• 1401/11/03 - 07:53
  • تعداد بازدید خبر : 213
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

نجات جان مادر باردار و با اعزام به تنها مرکز تخصصی زنان و زایمان دولتی در گیلان

مادر باردار ۲۸ساله که در شرایط رحم اجاره‌ای قرار داشت و به علت عفونت کلیه و درد معده به علت خالی نبودن دستگاه NICU و تجهیزات کافی در یکی از مراکز خصوصی، به مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س)، تنها مرکز تخصصی زنان و زایمان دولتی در گیلان منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرا (س) ؛ دکتر فاطمه حسین زاده – رئیس مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س)، از اعزام یک مادر باردار ۲۸ساله که در شرایط رحم اجاره‌ای قرار داشت و به علت عفونت کلیه و درد معده به علت خالی نبودن دستگاه NICU و تجهیزات کافی در یکی از مراکز خصوصی، به این مرکز خبر داد.
وی اظهار داشت: مادر باردار 25w+2 به علت عفونت کلیه و درد معده به یکی از مراکز خصوصی مراجعه نموده و در اورژانس بستری شد، اما پس از چند ساعت به علت خالی نبودن دستگاه NICU و تجهیزات کافی، این مادر را به مجهزترین مرکز آموزشی و درمانی تخصصی زنان و زایمان دولتی در گیلان، اعزام نموده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: که مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرا (س) تنها مرکز تخصصی زنان و زایمان با پیشرفته‌ترین امکانات جهت استفاده مادران و نوزادان آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می‌باشد.

  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی الزهرا ء,رویدادها,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 99254
کلمات کلیدی
حبیبه  نوروزی
خبرنگار

حبیبه نوروزی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/11/03 07:53