• 1400/09/21 - 17:15
  • تعداد بازدید خبر : 357
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

گرامیداشت روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرا (س)

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مسولان بیمارستان الزهرا (س) با حضور در سالن آمفی تئاتر این روز را به پرستاران تبریک و از زحمات ایشان تقدیر کردند .

 مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور ریاست ، تیم مدیریت اجرایی ، امام جماعت حاج آقا حسن زاده فومنی ،کارشناس اداره پرستاری، مسئول کانون جامعه پزشکی ، جمعی از پرستاران و همکاران شنبه بیستم آذر ماه ساعت 12:30 ظهر در سالن آمفی تئاتر بیمارستان الزهرا (س)  برگزار گردید .

در این مراسم امام جماعت مرکز حجت الاسلام حسن زاده فومنی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستارو گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت، به ارزش و جایگاه مقام شامخ پرستاری اشاره کرده و تاکید داشت که پرستار یعنی اکسیر محبت و عاطفه که یقیناً برکاتش کمتر از طبابت و دارو نبوده و مردم هم قدردان زحمات شان بوده و هستند.
ریاست بیمارستان سرکار خانم دکتر فرضی نیز با گرامیداشت روز پرستار گفت: تلاش ها، دلسوزی ها و مهربانی های خالصانه پرستاران برای التیام بخشیدن به دردهای بیماران، اجری است که نزد خداوند محفوظ است و تقدیر از تلاش های مجاهدت گونه این افراد وظیفه همگانی است . 
ریاست و مدیریت مرکز  از پرستاران نمونه به تعداد 15 نفر و یک نفر پرستار بسیجی با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آوردند . 
 در طی برگزاری مسابقات ورزشی تنیس روی میز ، فوتبال دستی و دارت به نفرات اول و دوم هر گروه نیز جوایز به همراه لوح توسط ریاست محترم بیمارستان تقدیم گردید . 
لازم به ذکر است ریاست و تیم مدیریت اجرایی پیش از مراسم با حضور در بخش های مختلف بیمارستان الزهرا (س)  ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را با اهدا شیرینی تبریک گفتند و از زحمات شبانه روزی این عزیزان بخصوص در زمان شیوع کووید 19 قدردانی نمودند.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 80581
کلمات کلیدی
حبیبه  نوروزی
خبرنگار

حبیبه نوروزی

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1400/09/21 17:15