• 1399/08/05 - 14:56
  • تعداد بازدید خبر : 77
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

آزمون مجازی « روش ها و فنون تدریس » در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اداره آموزش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نظر دارد بسته آموزشی روش ها و فنون تدریس را (مخصوص همکاران با سابقه خدمتی بالای 25 سال ) طی یک مرحله آزمون اصلی برگزار نماید.


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرا(س) به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

اداره آموزش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نظر دارد جهت افزایش رضایت شغلی و مساعدت به افراد رسمی و پیمانی دارای 25 سال سابقه کار که موفق به کسب رتبه عالی نشده اند، آزمون مجازی فنون تدریس و یادگیری را با ارزش 120 ساعت آموزشی و طی یک مرحله آزمون اصلی برگزار نماید.

منبع آموزشی در قالب فایل در سایت دانشگاه/ معاونت توسعه/ مدیریت منابع انسانی/ اداره آموزش و توسعه /دوره های آموزشی بارگذاری شده است.

لازم به ذکر است؛ متقاضیان شرکت در آزمون باید به فرم نظر سنجی در آزمون پاسخ دهند.

همچنین از کلیه همکاران تقاضا می شود پیش از شروع آزمون از صحت ارتباط سرویس اینترنت خود مطمئن شوند زیرا در صورت قطع اینترنت، مسوولیت به عهده شخص شرکت کننده می باشد و اداره آموزش هیچ مسوولیتی در قبال قطع سرویس اینترنت شرکت کنندگان نخواهد داشت.

گفتنی است؛ رابطین آموزش با بررسی افراد واجد شزایط حداکثر تا تاریخ دهم آبان ماه مجاز به اضافه کردن اسامی افراد واجد شرایط می باشند.

قابل ذکر است؛ به منظور خدمت رسانی بهتر، همکاران می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام، به رابطین آموزشی واحد خود مراجعه نموده و از تماس مستقیم با واحد آموزش دانشگاه خودداری نمایند. 

 

تاریخ آزمون اصلی:    99/8/19

ساعت:  16 الی 23

تعداد سوالات:  30 سوال                      زمان آزمون: 20 دقیقه 


  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی الزهرا ء
  • کد خبر : 64637
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1399/08/05 14:56