• 1399/09/30 - 07:43
  • تعداد بازدید خبر : 139
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک روز پرستار توسط مدیر امور پرستاری و تمامی سوپروایزرین دفتر پرستاری مرکز الزهرا(س) رشت

مرضیه کیایی_ مدیر امور پرستاری و تمامی سوپروایزرین دفتر پرستاری مرکز الزهرا(س) در پیام تبریکی، ولادت حضرت زینب(س) و فرا رسیدن روز پرستار را به همکاران واحدهای پرستاری این مرکز درمانی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرا(س) متن پیام به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

پرستاران، درد آشنایان همه بیماران و از کار افتادگان هستند، مونس لحظه‌‏هاى درد و رنج انسان‌هایى هستند که نیاز به مونس و پرستار دارند.

مقام معظم رهبرى(مدظله العالى)

میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب (س)، بانویی که شاید هدف از خلقت او در این جهان، آموزش ایثار و فداکاری به تمامی مردان و زنان بوده است.

تلاش پرستاران جهادگر و کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا واژه ای آشناست که ناخودآگاه هر شنونده ای را به یاد یاری رسانی در لحظات سختی و کمک رسانی میاندازد.

بدون شک تلاش و تعهد همه‌ جانبه پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان مخصوصا در زمان شیوع بیماری کرونا اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست‌های پرتوان شماست.

پرستاران انسان های بی ادعایی هستند که به معنای واقعی کلمه، در این روزهای سخت با همت و پشتکاری خالصانه کار می کنند و تمام تلاش خود را معطوف می سازنند تا بیماران و دردمندان ، دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند.

عشق به خالق و عشق به مخلوق را در کسوت شریف و مقدس "پرستار" جلوه‌گر می‌نمایند.

ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار روز جاری عاطفه ها روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان روز افتخار انسان به انسانیت گرامی باد.

 


سیده مرضیه کیایی و سوپروایزرین دفتر پرستاری مرکز آموزشی درمانی پژوهشی الزهرا(س) رشت

  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی الزهرا ء
  • کد خبر : 66620
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1399/09/30 07:43