• 1399/02/27 - 09:56
  • تعداد بازدید خبر : 53
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات؛

روابط عمومی، آمیخته ای از عشق، علم و هنر است رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک روز روابط عمومی(27 اردیبهشت)، این حرفه را آمیخته ای از عشق، علم و هنر عنوان کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، درمانی پژوهشی الزهرا(س) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام به شرح زیر است:

نقش و جایگاه روابط عمومی در عصر کنونی که عصر ارتباطات نام گرفته است به ویژه  در  امر اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و مسوولان،  بر هیچکس پوشیده نیست.

حوزه روابط عمومی که آمیخته ای از عشق، علم و هنر است، به  عنوان یکی از مشاغل پراسترس جهان شناخته شده است. بنابراین رسالت خطیر کارکنان این عرصه، ما را بر آن می دارد تا  با شناسایی چالش های گسترده این حرفه، بیش از پیش قدردان زحمات تلاشگران این حوزه  که به مناسبت های مختلف به ویژه در  مواقع بحرانی برای انعکاس صحیح اطلاعات،  شفاف سازی و  آگاهی بخشی از هیچ کوششی فروگذار نیستند، باشیم.

اینجانب، فرا رسیدن   27 اردیبهشت ماه  که به عنوان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات  نامگذاری شده است را به  تلاشگران این حوزه، که در انعکاس عملکرد دانشگاه،  اطلاع رسانی به موقع اخبار حوزه سلامت و به تصویر کشیدن  ایثارگری های مدافعان سلامت در بحران کرونا،  تلاش مستمر دارند،  تبریک عرض نموده، از خداوند منان،  توفیق روزافزون و  بهروزی برای همگان آرزومندم.

دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی الزهرا ء
  • کد خبر : 59417
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1399/02/27 09:56