• 1396/02/21 - 09:21
  • تعداد بازدید خبر : 88
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام قدردانی ریاست محترم از کارکنان زحمتکش مرکز پس از انجام بازدید میدانی اعتباربخشی توسط ارزیابان محترم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

سلام خدمت تمامی پرسنل مهربان و دلسوز مرکز آموزشی و درمانی الزهرا(س)
سه روز ارزشیابی برای اعتباربخشی نسل سوم این مرکز از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۶، امروز با حضور و همدلی شما عزیزان به پایان رسید. از زحمات همگی شما بزرگواران در جهت ارائه هر چه بهتر و کامل تر خدمات انجام شده در این بیمارستان و صبر و تحملی که نشان دادید سپاسگزارم. انشااله نتیجه این ارزشیابی باعث سربلندی همه ما و اعتلای بیمارستان الزهرا(س) شود.
البته این شروع کار ماست و باید آموخته های این چند روز را سرلوحه کار قرار داده و پس از استراحت کوتاهی برای سال جدید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. باید توجه کنیم که اعتباربخشی و بهبود کیفیت خدمات ، یک پروسه در حال اجرا و پیشرفت است و همواره باید مد نظر باشد بطوریکه انشااله سال آینده قبل از اعتبار بخشی با مرور مختصری بر اقدامات انجام شده آماده تر از امسال به پیشواز این مرحله برویم.
نکته بسیار مهم که لازم است به آن توجه کرده و بر آن اساس نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و از بین ببریم تسلط بیشتر و بهتر به سنجه های اعتبار بخشی است. این سنجه ها در واقع استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است که باید در جهت پیاده سازی آنها نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیریم. خسته نباشید و خدا قوت.
دکتر فرضی
  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی الزهرا ء
  • کد خبر : 26362
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/02/21 09:21